Piaci helyzetünk

A GKI Zrt. piacvezető a független magyar gazdasági elemzések és előrejelzések piacán.

A GKI árbevétele 2017-ben 192,2 millió forint volt, adózott eredménye pedig 0,8 millió forint. (2016-ban 187,9 millió, 2015-ben 171,5 millió, 2014-ben 174,8 millió forint volt az árbevétel, az adózott eredmény pedig 0,2, 0,4 illetve 1,3 millió forint volt.)

A GKI-csoport médiapiaci helyzete a vizsgálatok kezdete, 2000 óta stabilan domináns, 2017-ben (az Observer adatbázisa alapján) a hagyományos versenytársak (Kopint, Pénzügykutató, Századvég) együttes piacán a média-megjelenések 63%-át fedte le (a 2016. évi 60% után). Ha emellett más magyar tulajdonú, részben azonos profilú cégeket (Budapest Intézet, eNet, Hétfa, Költségvetési Felelősségi Intézet (valamint a nagy nemzetközi tanácsadó cégeket (PWC, EY, KPMG, Deloitte) is bevonjuk a vizsgálatba, akkor az így képzett, teljes vizsgált médiapiacon (12 szereplő) a GKI részesedése csaknem egyharmad (31%, az előző évi 27% után).